Apa kata peserta Kolokium 1

Mohd Shafiq Sabaruddin (SAMURA)- Saya berasa bangga terpilih ke kolokium dan berharap dapat menambah pengetahuan.

Siti Nur Amirah Norman (SBPI Jempol)- Saya gembira kerana diberi peluang utk menyertai kolokium ini dan berharap dapat berjumpa kawan baru & memotivasikan diri.

Junaidi b. Man/Mohd Hanafi Seman(SainsKu) - Saya berharap dapat berkongsi pengalaman tentang kolokium dengan pelajar lain yang tidak dapat menyertai kolokium ini dan berharap ikatan silaturahim dapat dieratkan.

Fazlin Suzliyana Abdul Salim (SMSLD- Saya berharap dapat membina semangat agar lebih maju

Noor Amira Ali (SSP)- Saya berasa gembira terpilih kerana tidak semua pelajar berpeluang menyertai kolokium ini.

Muhammad Syahrul Asyraf/Hafizuddin Abdul Hadi SMS Kubang Pasu - Kami berasa teruja kerana dapat datang ke Melaka yang bersih dan cantik. Kami sangat bangga kerana terpilih mewakili sekolah.

Umairah Firdana Ahmad (SMS Sabah)- Saya sangat gembira terpilih dan berharap dapat menambah ilmu dan keyakinan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment