Apa kata Peserta Kolokium 3


Abd Rashid Haron (SMAPL) -sangat gembira kerana pertama kali tinggal di hotel.Pada sesi bersama Pengarah, saya mendapat pengalaman menjadi pengacara pada slot ini. Keseluruhannya saya berpuas hati dengan penganjuran kolokium kerana banyak yang saya pelajari.


Ahmad Bukhari Md Rashid(SHAH Pekan) - aktiviti pada tahun ini semuanya menarik. Lawatan ke Melaka tajaan PERZIM merupakan aktiviti yang paling menarik kerana ia memberikan saya variasi pengalaman serta ilmu yang baru.


Aqilah Al Amani Shuhaimi (SBPI Rawang - Kolokium 2010 amat menyeronokkan dan memberi impak yang positif. Setiap slot memberikan rangsangan yg baik kepada pelajar utk terus berjuang dan memajukan diri. Antara slot yang menarik ialah slot bersama alumni, Lawatan ke sekitar bandar Melaka dan Bicara tokoh - tokoh terkenal di Malaysia. Saya berasa amat bersyukur & mengucapkan terimakasih kepada semua yang terlibat dalam mengadakan program ini.

Norhanisah Rahmat (SMS Kubang Pasu) - Bersyukur kerana terpilih dan program seperti ini dapat memupuk keyakinan dalam diri & berharap program ini diteruskan. saya berpeluang utk melihat warisan sejarah kerana saya belum pernah menjejakkan kaki ke Melaka.Saya berpeluang mengenali Melaka & melihat keindahan negeri Melaka.


Norhayati Zolkepli (SEMESRA)- Bersyukur kerana terpilih & semua aktiviti telah memberikan motivasi kepada saya untuk melestarikan kecemerlangan.Terimakasih kepada semua kerana telah menyedarkan & membakar semangat kamiLagu tema Gemuruh akan saya jadikan dorongan iaitu ungkapan untuk berjaya bukan sekadar bermimpi, segalanya pastikan terbukti nanti. saya paling suka slot Forum. Slot ini menyedarkan saya bahawa tokoh - tokoh yang berjaya pada masa ini pernah mengalami kesusahan malah lebih susah dari saya.Kolonel Prof. Dato' Kamaruddin Hj kachar telah membakar semangat saya. dalam ucapannya beliau menekankan agar berusaha utk menjayakan diri & membalas jasa kerajaan.

Nor Idayu Mohd (SESTER) - Saya telah memperoleh ramai kawan walaupun sedikit terkilan kerana lewat tiba.Banyak ilmu pengetahuan yang diperolehi. Program yang paling saya suka ialah Makan Malam Bersama Ketua Menteri Melaka kerana bukan semua orang dapat peluang sedemikian & saya berasa bangga dgn keistimewaan yg diberikan.Rumah beliau yang tersergam indah telah membakar semangat saya untuk berjaya seperti beliau.


Fatinnatasha Ismadi (SainsKU) - Terimakasih kepada pihak penganjur kerana memberi layanan yg cukup istemewa kepada kami. Walaupun pada awalnya saya berasa kurang selesa berada di bumi Semenanjung kerana bahasa yang berbeza,namun kemesraan kawan - kawan dari serata negeri membuang sedikit demi sedikit perasaan saya yang berbangsa Melanau ini, yang kurang terbuka utk berkomunikasi menggunakan bahasa di sini.Aktiviti yg disediakan meningkatkan keyakinan dalam diri dan saya amat gembira mendengar ceramah dari tokoh - tokoh hebat negara.Sangat menyeronokkan dapat bermalam di hotel dengan makanan yang sedap & diberikan banyak barangan percuma. Harap program diteruskan untuk pelajar projek khas memotivasikan diri.

Muhammad Aiman Abd Aziz (STAR) - Saya berasa amat bersyukur kerana pogram ini dapat membina motivasi dan semangat saya utk lebih bertekad memburu kecemerlangan dalam hidup saya.Saya amat tertarik dengan slot Bicara Tokoh kerana Tan Sri Dato' Seri Dr. samsuddin Hitam telah mencapai banyak kejayaan. Ini membuatkan api semangat dalam diri saya membara utk mengikuti jejak beliau. Banyak tip - tip dan nasihat yg berguna untuk masa hadapan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment