Apa kata Peserta Kolokium 2

Nurhidayah Haumi (SMAPK)- Selepas sesi bersama alumni SMSMJ saya lebih memahami apa yang perlu dibuat selepas SPM dan bagaimana hendak menangani masalah akademik/kawan.Banyak informasi tentang kerjaya yang telah dikongsi utk memotivasikan diri.

Fatin Farwiza Mat Rahim (InterSaber)-Para alumni SMSMJ sangat open minded serta tidak lokek menceritakan pengalaman mereka. Sesi sangat seronok dan minda saya terbuka selepas sesi bersama mereka.

Syahidul Amri Muhd Shukri (SEMESTA) - Alumni SEMUJI meningkatkan self confidence saya kerana saya dapat merancang masa depan & aktiviti ini sangat berfaedah dan sangat berguna.

Amirun Mohd Salleh (SEMSAS)- Sesi ini membantu meningkatkan keyakinan diri dan saya didedahkan dengan cara bagaimana untuk berjaya, mengenali
universiti -universiti terbaik dunia & kursus yang sesuai untuk saya.


Nor Fazniey Mohd Zaidi (SMS Miri)- Semasa sesi bersama alumni STF, kami
didedahkan kepada minda tidak sedar & minda sedar. Sesi ini amat menyeronokkan kerana alumni STF sangat mesra dan baik.Kami mengetahui cara berfikir dan mengawal minda luar sedar.

Raudhah Nasuhah Mokhtar (SMSSI) - Alumni MOZAC menyedarkan kami supaya percaya pada diri sendiri dan tiada apa yang mustahil dalam diri kerana semua orang mempunyai potensi diri yang mantap.Kami belajar untuk sentiasa fokus dan tidak berputus asa.

Mohamed Hafiz Mazlan(SAS) & Mohamad Faried Adnan (STAR)- Alumni SAS berkongsi cerita dan pengalaman semasa sekolah dan memberi tunjuk ajar tentang cara untuk mencapai wawasan. Beliau begitu memahami setiap masalah dan soalan yang dikemukakan oleh para pelajar.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment